Famlijen vet alltid bäst!!

Imorse hade jag sovmorgon men jag hade bestamt mig for att ta en svang forbi den skandinaviska butiken forst, for att inforskaffa mig lite julklappar. Sa jag gick upp kl. nio och akte och handlade det jag skulle ha och sen akte jag hem, gjorde the och dukade upp med lussebulle och marabou fran den skandinaviska butiken.


Forsta lussebullen i ar och forsta marabou chokladen pa tre manader.. Mmmm va gott de va..

Kl. 11.30 skulle jag aka och hamta den minsta pojken pa skolan, jag oppnade dorren och var redo att aka nar jag ser detta....

Och gissa om jag blev glad... och nyfiken, jag sprang in och rev upp de med en gang kikade snabbt ner i paketet och var tvungen att aka. Jag han inte se vad som fanns dar forutom mina skidklader. Pavag till skolan borjade det snoa. Nar jag kom fram  till skolan sa var det heelt tomt...? Sa jag ringde till mamman och det visade sig att skolan var installd pa grund av att dom varnat for SNOSTORM(ja, nar det snoar har sa stanger dom skolorna..!) (och hon glomde att lamna en lapp till mig att barnen var hos mormor och morfar.) Men, men jag akte hem och nar jag kom hem sa snoade det annu mer och barnen och morforeldrarna hade kommit. Sa jag pratade artigt med dom men ville bara springa upp och kolla mer pa mitt paket.. Nar dom hade gatt och barnen lekte fint sa gick jag upp och kollade. Familjen vet bast,i paketet hittade jag detta..

Svenska bocker, jippi!! En julklapp som jag inte ska oppna forren pa juldagen (kanske julafton), och en pase med nagot som jag saknat..


LAKRITS OCH MARABOOOOOUUU!! Mmm!! sa det ar vad jag sitter och smaskar pa nu fore middagen! Fy pa mig!
Och saklart lite klader bland annat mina skidklader. Och gissa om dom kom lampligt jag och barnen har haft saaa kul idag i all snon, och jag behovde inte ens frysa (tack vare min tidiga julklapp fran mamma och pu, TACK!!) Det har kommit minst 1.5 dm sno har idag och det slutar aldrig!!
Dessvarre sa vet jag inte om jag kan aka pa julfesten idag pa grund av detta, for att ingen kor bil har nar det snoar ute(!!) Om nagon kan kora mig till taget sa kanske det loser sig ialla fall. (Hoppas hoppas!!)


Min bil idag pa eftermiddagen..

Ajja mer uppdateringar fran ett snostormigt Connecticut kommer senare..
Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0