Julen i Pittsburgh!

Skidakningen var jatte mysigt, ingen mega stor ski resort men helt okej. Dom akte pa torsdagen ocksa men jag va sa trott sa jag och mamman gick pa bio och sag the curious case of Benjamin Button. En jatte bra film som jag verkligen rekomenderar er att se...






Farmorn tog med mig pa en tur for att visa pittsburgh. Det ar en jatte mysig stad med mycket gamla hus, tva stora floder som rinner igenom staden och mycket berg overallt. Tyvarr sa regnade det och blaste valdigt mycket, sa man sag inte sa jatte bra...




Jag kampar for att halla kvar paraplyet framfor ett regnigt och blasigt Pittsburgh.



Pa kvallen sa akte vi in till nagot som kallades for the festival of lights, det va jatte haftigt man akte med bilen igenom ett landskap av julbelysning i ca. 20 min. Bilderna ar tyvarr jatte kassa eftersom att dom ar tagna genom rutan nar vi aker i bilen..

Det var mycket haftigare i verkligheten an va det ser ut pa bilderna eftersom att alla figurer ror pa sig.

Pa fredagen akte vi bergbana upp i bergen och da fick jag se Pittsburgh utan regn och rusk...




Julen i Pittsburgh var hur mysig som helst och jag fick massa fina julklappar, har ar lite julbilder...


Den stora fina julgranen.


Morotter till renarna och kakor och mjolk till tomten.. Nastan allt var borta dagen efter?!?!?!?Hmm...


Min aldeles egna julstrumpa som var proppad med massa smatt o gott pa morgonen!!

Det var min jul i Pittsburgh de, jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0