Fredagskvall i NYC (censurerat)


I fradags akte jag som sagt in till NYC vi bodde pa ett hotell som lag knappt 5 min med taxi fran Grand Central, pa upper west side. Vart lyxiga hotellrum sag ut sahar...



Det var ett rum for tva men vi trangde in oss fem tjejer... Det sag inte ut sahar 10 min senare...! 

Jag gor mig iordning pa den mysiga toan med blod pa golvet...




Har ar den grymma ljudanlaggningen  vi hade pa varan forfest.


Fodelsedagsbarnet!


Strike a pose!..



  
Dansen drar igang!!          DJ Linda,   
  
  Lisen och Paulina             Paulina och Marie               Taxi...


Julgranen i "lobbyn"


Sen drog vi till Pacha "New Yorks hetaste nattklubb"(enligt dom sjalva...!)


Mysig kille till hoger..?? 

Vi hade super kul, och avslutade med ett nattmal bestaende av en hamburgare och milkshake pa Pom Pom Diner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0