Tröttmössa!!

Ikvall ar jag trott och jag ska snart ga och sussa. Jag har vart i Fairfield. Jag, Emma, Marie och Paulina va och kakade pa en restaurang, det var gott men nu ar jag saaa matt sa min mage haller pa att spricka.
Jag ska pa julfest imorgon hos Lesslie, en tjej som bor i Fairfield.. Jippi min forsta riktiga amerikanska hemmafest!! Det ska bli riktigt skojigt.. Da gor man inte av med sa mycket pengar heller som om man gar ut.
Sen pa lordagkvall sa jobbar jag, Blaa. Men det gor inte sa mycket barnen sover enda nar jag borjar jobba sa det blir till att banka sig framfor tvn med popcorn. Myysigt!! Far vall se om jag har nagra vanner som vill komma och gora mig sallskap. Det blir nog bra.
Juste vi har haft sno har ocksa men den lag inte kvar sa langre. Vadret vaxolar valdigt mycket just nu fran dag till dag, ena dagen ar det -1 nasta dag ar det +15.. Hmm makes no sense at all. Men det ar sant!!


ooh jag kom just pa att jag har sovmorgon imorgon borjar inte forren kl 11.45, skont.

Nu ska jag sova, God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0