Underbar helg!

Ja, helgen har vartit jatte bra, den borjade vall inte jatte kul med att jag jobbade fredagkvall. Men pa lordagen sa akte jag till Norwalk dar dom har den skandinaviska butiken med ett litet cafee. Dar motte jag upp Emma, Marie och Paulina. Forst gick vi runt och kollade i butiken och saknade lilla sverige lite faktiskt. Och sa gick man och draglade over det svenska godiset(saknar chokladen och lakritsen).. Sen at vi svenskt julbord.. aah va de va gott, vi introduserade aven det for Paulina som ar fran mexiko. Pa jultallriken fanns det sill, potatis, lax, havmestarsas, prinskorv, kottbullar, janssons och knackebrod. Och sa drack vi julmust och glogg, Mums!! Och Paulina tyckte om allt!!??

Sedan begav vi oss hem och borjade gora oss iardning for kvallens utgang vi gick ut har i stamford forst men alla stallen stanger kl. 2 sa nar allt stangde akte jag och Emma vidare till ett stalle som ligger i Whitpain, NY. Pa natten nar vi var pavag hem sa snoade det jatte mycket (forsta snon!!). Nar vi vaknade dagen efter sa lag snon fortfarande kvar pa marken...Mysigt att vakna till dagen efter en lyckad kvall!
Pa sondagen tog vi taget in till NYC. Jag skulle egentligen akt in med Lisen och sa skulle vi ga pa the Rocketts som ar en valkand julshow med hennes hostfamily. Men hennes telefon dog och jag missade taget...!! Jag drog med mig emma in och vi fick inte tag pa Lisen pa heela dagen och hon fick inte tag pa oss.. Sa hon gick pa The Rocketts och jag och emma strosade runt i NY vilket var jatte mysigt. Nar jag sen kom hem pa kvallen sa var jag sa trott sa att jag somnade pa direkten. Idag har jag vart ganska trott, min forsylnig ar nagot battre men fortfarende hanger den med...!
Imorgon har jag sovmorgon, jag borjar inte jobba forren kl. kvart over ett. Sa jag ska aka och hamta upp Lisen sa ska vi aka till Ikea=) 

Jag lagger upp lite bilder fran helgen senare..


Julkanslan smyger sig pa. Och det ar mys!!

Kommentarer
Postat av: Syster!

Ha, så du kan inte hålla dig från Ikea.. =)

Vilken mysig helg du verkar haft, roligt! Och smarrigt med lite svenskt julbord! =)

Här saknar vi snön.. ser ut som en oktober regnig och väldigt mörk dag, burr...

Saknar dig, KRAMIS!!!

2008-12-09 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0