eleeeection

Obama vs. McCain

Japp, idag ar det valdag har i staterna. Detta betyder att folk ska rosta fram en ny president. Jag ar inte sa insatt, men tror att Obama tar hem det med ganska sma marginaler.  Overallt har folk satt upp sma syltar langs hela sina tomter dar det star vem de vill ska vinna valet... Ja, som ni sakert vet sa ar det en stor dag for amerikanarna idag.

Mer intressant for mig en dag som denna ar att barnen ar lediga fran skolan, och jag fick sooooovmorgon!! Yeees!! =D
Jag lag kvar i sangen till typ 11.00 Huuuur skont ar inte det?!?! Jag hade hand om bebisen pa dagen och sen hade den aldsta tjejen en "playdate" har och, sa denna dag har vart ganska lugn. Ikvall gick familjen ut och kakade sa jag hade huset helt for mig sjalv (myckat ovanligt) mellan kl. fem och halv atta. Det var skont, jag fixade lite middag till mig sjalv och tog de bara lungt. Idag fick jag min boxer till min tv, sa nu har jag typ 500 kanaler, och sa fick jag mitt gymkort. Sa fort min forkylning och hosta ar borta sa ska jag borja trana... Vilket behovs nar mna bor har.. 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som hander tjejerna har sina aktiviteter som jag ska ta dem till och allt ar som vanligt...








Nu ar det dags for mig att sova, god natt allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: Ankabrakaplanka

Jäklar vilket rum!! Och familjen ser supermysig ut! Hur går det med engelskan? Hur är tjejerna?

Här hemma rullar allt på. Antar att du sett Nannas facebookbilder :D Jag rockade loss som bara den!

Pussokram!

2008-11-05 @ 20:50:01
Postat av: Hanna

Kul att läsa om ditt nya liv! håll oss uppdaterade och glöm inte bort oss :)

2008-11-05 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0