Surpriiise!!

Hej pa er...!
Nu undrar sakert manga av er vart jag har hallit hus de senaste tva veckorna.. Jag har namligen vart i rematch..! Det innebar att jag haller pa att byta familj.
Jag orkar inte forklarar anledningen just nu. Men under min rematch sa har jag inte haft tillgang till dator, darav anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen.

Nu bor jag i alla fall hos min counselor, (en counselor ar typ en mentor) tills jag hittar en ny varldfamilj. Hon och massa andra counselors har i usa har under de senaste tva veckorna jobbat med att hitta en ny familj till mig. Och jag tror att jag har hittat min nya familj dom bor ocksa i Connecticut fast en annan stad i Connecticut. Det ar inte heelt 100% annu att jag kommer att flytta in till just denna familj men typ 99%.

Jag skriver snart igen!!
Puss och kram pa er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter inge bra! Jag hoppas att den nya familjen blir bra och att du trivs jätte bra!



Har du något nr man kan nå dig på?



Pussokram



Saknar dig enormt!

2008-11-23 @ 22:18:15
Postat av: Liselott

oj.. va trakigt! :( vad var anledningen?

Horruu.. jag och elin aker till NYC under nyar.. lust att folja med? :)

kraaam

2008-11-24 @ 19:45:44
URL: http://lifeinboston,blogg.se
Postat av: Annika

Men hjälp. Finns det något nummer man kan nå dig på? Någon bra tidpunkt? Om du inte vill skriva nummret här, vilket du inte ska, kan du väl maila?

Jag lever och mår bra, vilket jag tar för givet att du undrar ;)

Dra iväg ett mail, så kan jag ju ringa!

Keep up the good work!

2008-11-25 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0