Stamford is great!!!

Heej!

Jag mar bra!! =) Jag trivs huuur bra som helst i Stamford..
Jag flyttade till min nya familj i tisdags, dom ar underbara. Dom har tva barn och mamman ar gravid och ska ha en liten bebis den 20e februari (samma dag som min lilla lillebror blir vuxen, 18ar.. hehe) Barnen ar 3.5 och 5ar. Jag har inte borjat jobba annu, forsta dagen imorgon.

Deras forra au pair Simone flyttade till sin nya familj i chicago imorse jag foljde med till flygplatsen och vinkade av henne, de va lite trakigt att hon flyttar sa langt bort. Vi har haft jatte kul ihop de senaste dagarna. I onsdags var vi ute pa tva stallen har i stamford. Stamford ar saa mycket roligare an Fairfield. I torsdags var det Thanksgiving, och jag ar fortfarande matt efter den middagen. Det serverades saklart kalkon och massa annat gott, till efterratt fanns det 6 olika pajer att valja pa!!!! Nu ar det dags att borja dra sig ivag till gymmet. Pa kvallen akte jag och Simone till en van som hade huset for sig sjalv under helgen. Fredagen efter thanksgiving kallas for "The black friday" vissa affarer oppnade kl fem pa morgonen och de var massa rea. Sa nar jag och Simone var pavag hem kl 5.30 fran partyt sa bestamde vi oss for att ta en svang forbi mallet och jag inforskaffade mig en ny kappa.. hehe.
I fredagskvall var jag pa bio med tva svenska tjejer som tydligen bor ganska nara mig. Vi sag four christmases, den var helt okej. Igarkvall var jag sjuuukt trott, jag la mig i soffan och skulle kolla pa notting hill men somnade ganska snabbt.

ANNIKA GRATTIS pa din STORA dag!! tankte att jag skulle sjunga en liten sang for dig

"Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday dear ANNIKAAAAA, Happy birthday to yoooooou!"

Woohooo!! antligen 20, kan du ga till systemet och kopa ut till mig imorgon och skicka jag ar for ung for att handla har...!!!



Idag snoade det lite nar vi var pavag till flygplatsen men sen borjade de regna, pa vagen hem fran flygplatsen som ar typ 30 min bilresa sag vi FYRA bilolycker som hant under den tiden vi lamnat av Simone pa flygplatsen!!! Just nu regnar det bara och det suger for man vill inte ga utanfor dorren...!

Ha en bra dag!! Saknar er alla dar hemma!!
P&K!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0