En snabb uppdatering...

Hej pa er, jag hoppas att eran dag har vart bra. Jag passar pa att kika in har nu nar jag har lite ledigt.. Har ar klockan ca. halv fyra och om en kvart ska jag aka och hamta tjejerna vid skolbussen och da kommer jag har fullt upp fram till kl. halv atta ungefär.
Idag har jag fatt min mobiltelefon, Aaaaantligen!!! Wiii!! Och jag hoppas att jag far mitt gymkort idag eller imorgon ocksa..





Men, men som sagt en mycket snabb uppdatering blev det nu.. Ta hand om er!! Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: jenny

Herregud vilket fint rum!!!!

Ser ut som om du bor lyx=)



Hur är allt?

2008-11-04 @ 19:55:59
Postat av: jenny

Oj där hände det något men här kommer fortsättningen iallafall=)



Hur har du det, har du inte söta bilder på barnen samt föräldrarna?





Saknar dig här hemma i Sverige, Det är tomt utan dig!



Pussar och kram till dig!

2008-11-04 @ 20:01:27
Postat av: Pappa nina ooch dina småbröder

Hej Hopp

Kul att se ditt rum och höra att du har det kul.

Jag har precis varit och tränat ett dubbel pass det var skönt, dina kompisar var där också.

Adde och johan gör läxor dom är så impade av allt du gör over there.

Pappa är och jobbar ovanligt eller hur.

Jag är inte så haj på detta men hoppas att jag gör rätt.

Sköt om dig nu vi läser vad du gör och det är super kul att kunna följa dig så här.

Många pussar och kramar från oss

2008-11-04 @ 21:03:40
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/
Postat av: jennan

men vad FINT DU BOR!!!

hoppas du mar bra snygging, far horas av snart!!

vad ar ditt mobilnummer??

2008-11-07 @ 04:58:45
URL: http://livinginamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0