Halloween!!!

Hej pa er!!

Jag ar suuperdalig pa att uppdatera, men det ar bara for att jag ar sa trott pa kvallarne. Nu ar kl 18.29 har och ikvall ska mina varldforeldrar pa middag hos nagra vanner. Jag ska nog hem till en av de svenska tjejerna som bor har i narheten.
Imorgon ska jag traffa en dansk tjej och ta en fika med henne pa starbucks. Hon bor i Westport. Hon jobbar ocksa som au pair.

Igar var vi pa en Halloweenfest hos nagra i grannkvarteret, det var typ 15 vuxna och 15 barn. Vi gick treak or treat, vilket innebar att barnen springer mellan alla husen och far tonvis med godis och vi vuxna gick med langs vagen och drack vin och snackade skit. Sen gick vi tillbaka till huset. Gjorde en brasa pa deras baksida, kakade drack vin och drinkar och sa kom det lite mer fol. Och det var till min forvanan valdigt trevligt.

Idag pa formiddagen sa akte jag ner till Westport och kollade lite i affarer, dar finns det som en lang shoppinggata. Jag kopte ett par suuperfina uggs =D Wiii..!! Men jag maste nog aka tillbaka imorgon for jag tror att jag tog en storlek for stora.. Nar jag kom hem sa akte jag och mamman ivag igen och hon guidade mig runt i omraderna har omkring. Sa att jag hittar vart jag ska lamna och hamta barnen pa alla deras olika aktiviteter. Sen visade hon mig till masaa annat som till alla stranderna (som forovrigt ar jaattemysiga) och sa akte vi och kollade langst stranderna i, dar det lag 40 miljoner dollars villor.. Alla husen sag typ ut som slott..!!
Sen innan vi akte hem igen sa akte vi till en skandinavisk affar , adr kopte jag saltlakrits och lite choklad. Men allt var sviiindyrt..  Efter de sa var vi bada helt slut sa vi akte hem.

Idag har det vart typ 16 grader ute och stralande sol, pa stranden sa satt folk i solstolar och laste eller fikade. Inte i badklader saklart men det sag anda valdigt mysigt ut.

Ar det fortfarande lika kallt i sverige. Hur va eran halloween. Massa godis??


Pussar och kramar!!
Saaknar der massor!!




Detta trevliga skelett mottes man av nar man kom fram till halloweenfesten..

skelett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0