Tiden gar fort...

Nu ligger jag i min sang med datorn i knat och tittar pa filmen Galdiator samtidigt som jag skriver lite i bloggen... Mysigt..

Kom just a tanka pa att det bara(!) ar en och en halv manad kvar till jul!! Hjalp! Tiden gar sa fort, det kanns som att sommaren precis var over nar jag akte fran sverige och nu ar det snart jul. Men forst ska vi ju fira thanksgiving har, det blir spannande, nagot helt nytt (bortsatt fran det man har sett pa tv..) Det kommer att vara 30 personer har pa thanksgiving, hehe det far mig att tanka pa alla jular hos pappa, med hela tjocka slakten (kommer att sakna de i ar). 
Jag traffade en svensk mamma nar jag va pa barnens skola en morgon som berattade att det finns en svensk kyrka i NY. I denna  svenska kyrka kan man lasa svenska tidningar, fika och saklart traffa andra svenskar. Men sa har dem ocksa firande av de svenska traditionerna. Sa jag sk a forsoka komma loss sa att jag kan aka in och kolla pa luciataget och ata lussebullar den 13e december. Det vore ju suuuper mysigt, jag maste overtala de andra svenskarna...

Pa lordag kanske jag ska aka till Bronx  zoo med Marie och Emma. Hoppas hoppas!! Och pa sondag sa aker jag till NY med Maria. Jag har kollat ut massa saker som jag ska dra med henne pa..
Maria har vart har sedan augusti forra aret, men hon akte inte hit via nagon organisation och ska aka hem i december.


Nej, nu har jag missat halva filmen sa nu ska jag forsoka att komma in i den igen..
Sov gott allesammans, ses imogon!!

Juste jag gjorde nagra riktigt fina shoppingfynd idag, men dem far jag lagga upp en annan dag for det orkar jag inte gara nu..!


Kommentarer
Postat av: Empa Lumpa

Hejsan syrre byrre!

Nu sitter jag på mitt rum efter att ha hjälpt puling med nya rummet:P(Du ska få lite bilder på det sen när det inte är så rörigt.



Du verkar ha fullt upp men oxå ha jävligt kul(vilket jag hoppas på) ;)



Tiger mår prima och lika kelig som vanligt dock lite pömsig, Sover för det mesta:P



Såg bilder på ditt rum O: Hur grymt som helst ju! as mysigt!



Fortsätt ha det bäst nu! MASSA KRAMAR!!!!

2008-11-09 @ 15:32:27
Postat av: Ankabrakaplanka

Hah länge leve svenska kyrkan! Vad var det jag sa! ;D

2008-11-10 @ 14:56:39
Postat av: Staketet :P

Hej underbara vän!!

Vad roliga att höra att du har det bra. Vilket tufft rum och NY har inte gjort dig besviken ser jag :D Hoppas att allt är super där!!!! PUSS PUSS / Emma

2008-11-12 @ 21:51:16
Postat av: jenny

Hej gumman nu får du uppdatera oss om hur allt går och vad du har för dig under dagarna=)

2008-11-15 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0