En weekend på college!

Vi hade det superbra på våran weekend och med superhärligt sällskap och en massa skratt och skoj! Vi fick även lära oss lite nya saker bl.a. hur man gör glass och hur man kan slingra sig ur en speeding ticket... Här är de super seriösa kurserna jag tog.

- Ice cream making
- Healthy choises for a healthly lifestyle
- Digital photagraphy basic
- Digital photagraphy advanced
- American criminal justice
- Cultural differences in parenting

Det enda som återstår nu för att jag ska få mina tre första credits är två uppsatser på fem sidor var, kanonkul! Tänkte att jag bjuder på lite bilder senare.. Nu ska jag åka på Children´s Museum med Shane och Sawyer.

Have a good one!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0