Faan helvetes jävla skiit!!

Ja, nu tillåter jag mig faktiskt att svära. Efter en härlig dag i solen kommer jag hem vid 5-tiden. Vid halv sex känner jag mig sjukt trött och så fryser jag som attan. Så jag bäddar ner mig i sängen och vi halv åtta kommer raisa förbi. Vi satte oss nere i källaren och kollade tv och snackade massor, och då känner jag att jag e lite yr och och sjukt varm  varm. Jag kommer på att jag inte ätit ordentligt och går upp och gör två mackor, en med messmör och en med hushållsost, mmm... Men jag känner mig fortfarande varm och svag så jag kommer på att jag går upp och tar tempen, 39 grader!!!!! FAAAN! Jag som har planer i helgen, gaaah!! Nu va den helgen förstörd. Och inte får jag ligga till sängs och krya på mig imorgon heller, utan pappan säger. Kom upp imorgon och känn hur du känner dig och om du inte är bättre så ringer vi mormor. Vafan, kan dom inte bara ringa mormor som bor ett kvarter bort och inte ens jobbar på dagarna. Nej då ska jag ändå ställa kl. på halv åtta
imorrn och kanske om OM jag inte känner mig bättre då ringer dom henne. ÅÅÅH!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Raisa Söderberg

så jävla typiskt!!

2009-04-10 @ 15:26:48
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0