Kul fredag NOT!!...

Febern har lagt sig lite och nu har jag bara strax över 38. Knaprar ipren vart fjärde timme. Kl. är snart tre och jag ligger fortfarande i sängen, va nere och åt en skål med flingor vid halv 12 annars har jag bara legat här hela dagen. Skypeade med syster, Amanda och Elias i en timma. De va myyys! Nu tänkte jag hoppa i ett varmt bad, mormorn sa att de e bra för febern, och sen ska jag gå ner och äta soppa. Det blir en lugn kväll för mig. Hoppas att jag är frisk imorrn, då blire nya äventyr.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare, du får ta det lungt och vila upp kroppen! men du har mycket tid kvar i Usa att ta igen den tiden du missar nu:P



Har skaffat en ny data, så ska försöka ladda ner skype så snart som möjligt så jag kan prata med dig!

Saknar dig otroligt mycket Puss<3



2009-04-10 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0