Saknar...

Ibland tänker jag, vad gör jag här egentligen? När jag har min familj och vänner, ja alla jag älskar där hemma. Vad får jag ut av att sitta här så långt bort från alla mina nära och kära. Varför är jag inte hemma. Istället är jag här och tar hand om någon annas barn. För några dagar sen så va de så självklart varför. Just nu kan jag inte komma på minsta anledning. Nu vill jag bara krypa ner i soffan brevid mamma och bara mysa. Sitta hos syrran och snacka skit och dricka te i mängder. Skratta så jag får ont i magen med  mina underbara vänner. Fnittra med mina fina syskonbarn och bara umgås med hela min familj!

Det jobbigaste med denna resa började med att lämna alla man älskar där hemma. Nu när man är bekväm här så är det folket runtomkring som lämnar. Eftersom att alla kommer olika tider på året så är de ju många som också lämnar under resans gång. Om en månad så åker Emma. De kommer va tomt eftersom att det är henne jag största delen av min tid har umgåtts med. Hon ringde mig min första dag i förra familjen och sedan dess har vi hängt ihop. Kommer att sakna dig darling!



Kommentarer
Postat av: Frida

vi kommer rocka tillsammans! sjukt tomt utan emma men vi kommer klara det, tillsammans! 1337 förfan:) biglove

2009-04-15 @ 03:11:35
URL: http://aboutfrida.blogg.se/
Postat av: syster

Tur vi har skype syrran.. ;-)

Du kommer aldrig ångra detta år när du väl kommit hem, ett minne för livet och vi väntar här med största kramen och massa koppar the när du kommit hem! =)

Jag har en bäddsoffa som väntar på att bli använd oxå! KRAAAAMMM!!!

2009-04-15 @ 21:59:10
Postat av: Jenny

Du är ute på en resa för livet, ett minne du alltid kommer att bära med dig! Du är verkligen saknad!!!<3

Tänker på dig varje dag!

2009-04-16 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0