Sommardag!

Tack Guuuuud för detta underbara väder!

Ja, jag började morgonen med att sätta mig i solen och äta min frukost i linne och uppkavlade mjukisar. Frukosten bestod av två leksandknäcke minirut med hushållsost, en stoor hög med jordgubbar och en kopp kaffe. Kan man få en bättre start på dagen.

Det har vart runt 20  grader idag och kännts ungefär som en julidag i sverige, deni!! Underbart. Där satt jag och hade Quinn sovandes i sin stol brevid mig, då gillade jag mitt jobb för en stund.

Strax efter tolv kom Carolyn Sawyer och hans två kompisar hem. Dom lekte för fullt på tomten och jag satt kvar och njöt i min solstol. Efter en lunch i solen så lekte vi vidare. Jag va drake, grabbarna va prinsar och Jocie va prinsessa. Vi sprang omkring i nån timme sen va jag död! Nu sitter jag på min säng med bränt ansikte efter ett lååångt härligt bad.

Imorgon slutar jag kl halv elva, då ska jag åka ich hämta upp Frida och två andra svenska tjejer. Vi ska åka på helgkurs på ett läger norr om Albany, NY.  Tar ca. 4 timmar att köra så de blir en lite roadtrip, så kommer vi hem på söndag igen. Ska bli skit kul. Emma kommer också, men hon kunde inte få fredagen ledig så hon kommer senare med några andra brudar.

Nej nu måste jag sussa om jag ska palla köra imorgon.
Saknar er alla där hemma! Sleep tight!(eller god morgon får jag ju säga till er i Swe!)

Kommentarer
Postat av: syster

Åhh så nice...

Här har det varit en kall helg med massa blåst, i natt var det till o med -2gr..brrr..

Men om man hittar ett blåsfritt hörn så är rätt skönt i solen, men dock bara 10gr!

Hoppas du har det super i helgen, får höra sedan.

KRAMIS, vi saknar dig! =)

2009-04-19 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0