Swe, here I come!

Har haft en helsoft dag med quinn. Började med att Frida droppade in vid tiotiden vi spenderade hela förmiddagen tillsammans med Raisa och johanna i mallet eftersom att det regnade ute. Quinn sov och vi flickor käkade sushi och shoppade lite. Jag fick med mig en helskön tisha med texten I ♥ My City och en jätte söt blommig topp båda från ForeverXXI were else lixom .

När vi kom hem fastnade jag framför datorn och spanade lite tickets hem till mitt kära svea rike i sommar. Så nu lutar det iaf mot att jag kommer att åka hem och hälsa på er mina älsklingar 13-24 augusti, JIPIIII! (så då får ni se till att hålla er hemma!!!!!....) Resten av eftermiddagen spenderades i soffan med den lille, myspys va de, vi snackade lite skit och kollade på CSI.

Nu ska jag snart åka och möta upp den lille plutten Frida igen, vem vet de kanske blir en biokväll, skulle gärna se denna rulle



See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0