Är de torsdag snart?....

Jaaaa tänk för att de är de! Jag har packat två sprängdfylda väskor med allt som ska lämnas hemma och EJ komma tillbaka hit. Ska nämligen återkomma med tomma resväskor. De värsta är att det syns knappt i min garderob att jag tömt den på 100 pounds=46 kg! CRAAAZYY. Kan bero på att båda väskorna är till hälften fyllda med skor. Ca. 20-25 par kommer att åka med mig hem. Och då har jag förtfarande 14 par kvar i garderoben...(!!)

Håller också på att snickra ihop en härligt sommrig outfit till bröllopet som äger rum på lördag... KUUUUL!!!

Imorgon blire back to reality. Efter en milt sagt slapp vecka fylld med sovmorgnar och beach-häng! Men de finns en sak som fått mig att längta lite måndag after all, Min lilla Fridis kommer ju hem igen efter att hon spenderat den senaste veckan i Lake Gorge, då blir de date med henne imorgon efter dagens plikter.. Kul, kul!


God natt, vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0