Happy day!

Den senaste veckan har jag vandrat runt på rosa moln! Vet ni varför?
Jo de ska jag berätta....

De finns tre anledningar.

Om tio dagar så sätter jag mina små fossingar på svensk mark
igen efter tio månader i amerikat! Whaaaat? tio månader, jag vet,
är de inte heelt sick?!? Men de är sant, slutet närmar sig med
STORMsteg, jag loovar...

Anledning nummer två, jag har skickat in min förrfrågan på flygbiljetten
hem i oktober.  Detta innebär att man kan se slutet inom räckhåll...!

och sist men inte minst, familjen har hittat en ny Au pair vilket är sköönt,
för nu vet jag att dom till hundra procent har förstått att jag inte kommer att
stanna mer än ett år. Tjohooo!



Juste en sak till, SOLEN SKIIINER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0