Ingen lust....

..ingen lust alls, men lite kan jag offra mig.

Fredagen blev de vilt, vi började med en middag, jag, Frida, Moa(Fridas familjs nya au pair) och John på Black Bear. Sen kom Camilla sen åkte vi vidare hem till Frida där även Eddie joinade. Där blev de galna kortspel, MÄNGDER med (skit)snack och massa skratt. Kvällen avslutades i swimming poolen och hot tuben.. De slutade med att bli en av de roligaste kvällarna här i USA..

Absolut FEM av FEM toasters. KANONKUL!


Lördagen blev en mysdag med min älskade Frida som snart åker, hennes sista dag i New York. De blev shopping på Marc Jacobs accesoar affär middag på Suchi Samba, dessert på Yogurtland, kaffe på en uteservering på Brodway och sen promenad längt brodway från Soho till Time Square. På Time Square mötte vi upp Madde och Ida hängde med dom en stund innan vi satte oss på tåget hem. Imorgon åker hon, inte kul! noll av fem toasters!


Avslutar me lite SWE-bilder. Har inte så många eftersom att
jag inte har nångon kamera längre men hittade dessa på syrrans blogg..


Amanda pysslar med skylten som jag möttes av på arlanda

Min lilla prinsessa hade klätt upp sig fint...

Och så några få bilder från bröllopet...

Min FINA syster med hennes famij innan bröllopet.

Jag innan.

Annelie och hennes tärnor kommer in på slottsgården i häst och vagn...

Annelie, Rickard(bror) och Lena. Rickard tog av sig kavajen efter middagen
och där gömde sig den hämska västen som är uppsydd från en fotbollströja.... OGILLADES(av mig)!


Fler bilder från bröllopet kommer senare när jag får dom som fotografen tog...








Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0