Jag kan inte sova....

Flygrädsla. Varför ska jag vara flygrädd, gick
och la mig med en härlig känsla av att snart
är jag hemma i Svea igen. Men när lampan
släcks, de är då tankarna börjar snurra i
huvudet. Jag ska flyga, heelt själv. För första
gången. Fyyfaan va jobbigt, jag har ingen jag
kan hålla i handen. Usch! Jag är egentligen
inte så rädd under själva flygningen vilket är
skönt, men just start och landning, så brister
jag och blir fem år igen. Jaghyperventilerar,
de gör ont i öronen, de skakar och alla sitter
fastspända och väntar med spänning på att
lampan med säkerhetsbältet ska slockna
och flygvärdinnorna ska resa på sig...
Jobbig känsla.

Jag mår illa, känner mig spyfärdig och skakig.
Kloclan är 1.18 och jag ska upp klockan halv
åtta imorgon... Måste sova.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Det e lugnt, klart du fixar det. Planen e ju sjukt stora och flyger fram och tillbaka HELA tiden utan att något händer.

DU FIXAR DET! Tänk att längtan hem är större än flygrädslan, eller hur.. =)

KRAMIS!!!

2009-08-10 @ 21:47:56
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner dig, Landade för 2 timmar sedan! Allt kommer gå jätte bra gumman!



ses snart <3

2009-08-13 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0