Sjuuuk!



De e klart man går och drar på sig en rejäl förkylning när man har flugigt över halva jorden, ingen surprise direkt... Men de e ju så jävla surt att man ska behöva jobba även fast man går omkring med täppt näsa, värkande hals, hosta och feber.

Det är nu jag önskar att jag kunde teleportera mig hem till mamma, så kunde jag ringa och sjukanmäla mig och mamma skulle fåbädda ner mig och köpa glass, nyponsoppa och goda teer... OCH en vecko revyrn på de. DREEEAMING!.. Sen vaknade jag... Bummer!

Nu ska jag sova en stund i hopp på merakel, jag kanske är frisk och kry när jag vaknar..! HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: syster

Stackare, skickar massa krya på dig kramar!!!!

Elias sa i morse att du skulle hämta honom på dagis.. ;-) Kanske får anställa dig som barnflicka här om du e arbetslös när du kommer hem, ha ha!

KRAM!!!!

2009-08-27 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0