sol, vind och vatten....

Just nu njuter jag av allt!...

Började dagen med cherios och en stoor skål med vatten melon. Efter de så packade jag mitt pick å pack och drog till beachen. De va soligt och varmt med härliga varma sommar vindar. Tog mig ett litet dopp i atlanten då ¨då, och la mig på min fridfulla handuk igen och forsatte att sola och läsa min bok i lugn och ro. Efter ca. två timmar tröttnade jag och då packade jag ihop mig och vandrade mot bilen igen. Stannade och kollade lite shopping på targen på vägen hem sen åkte jag hem och drog i mig en sen lunch. Eftermiddagen bestod av samtala med moder, dusch, fixing o.s.v. Sen drog jag vidare till Danbury för ännu en avskedsmiddag. Nu va är det Amandas tur att åka på torsdag. Men denna gång va de inte riktigt hej då, mer vi ses snart.. vilket känns otroligt skönt.


Hej då Amanda!


Imorgon ska de bli fint fram till kl 3 sen väntas de thunder storms.. IGEN!
Men med tempraturer på ca 27-30 grader dagarna i enda så gör de inget att vi får lite regn nån dag i veckan..


God natt! Ses snart....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejdå Linda! Fast vi ses ju snart ;)

2009-08-05 @ 08:26:45
URL: http://amandabjarnelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0