Fredagen den 13e!!

Godmorgon! kl. är nu kvart i elva och jag ska resa mig ur sängen snart för att klä på mig och käka lite frukost. Får ta det lite extra försiktigt när jag åker och hämtar Sawyer. Folk här kör ju som dårar i vanliga fall, många vet nog inte ens att dom har en binkers för den används inte så flitigt av amerikanarna, eller inte CT borna iaf... Jag håller tummarna för att inte Sawyer ska trilla å bryta ett finger eller nått för det skulle ju kunna hända när som, skulle bara vara typiskt om det hände just idag, när det är fredagen den 13e! Dags för mig att röra på mig.

 Simma lugnt alla nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

IDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG!

PUSS O KRAM SYSTER, hoppas du gillade vad du fick i posten.. ;)

2009-02-14 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0