Glad alla Hjärtans dag!

Nu sitter jag och Emma hos Marie. Hon håller på att packa de sista för att sen bege sig till flygplatsen, känns väldigt trist att hon åker. Gårdagen va jätte kul, började med en trevlig middag sen drog vi vidare till The Field och dansade natten lååång! Efter det blev det efterfest hos några vänner till Leslie, american style! Det va skoj, men nu är vi halft dööda! Som man bäddar får man ligga...(tyvärr!)

Idag är det alla hjärtans dag, och ikväll blir det nog New york, om emma inte sviker! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!! (hon sitter brevid mig och skrattar). Längtar tills jag kommer hem, där har jag ett alla hjärtans dag paket som väntar från min underbara bästaset älskade syster! Massa kärlek till henne!

Nu ska jag köra Marie till Bridgeport där hennes bil väntar för att ta henne till Newark flygplats.. vi kommer garanterat sakna henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0