Efter en lång dag!

Nu var det dags att krypa till sängs efter en mycket låååång dag med massa väntan. Fick iaf ett mysigt slut på dagen, Starbucks med Johanna, då fick man prata av sig lite igen. Det är såå skönt att bara komma ut från huset en stund varje dag.

Wohoo,nu en glaad nyhet! Mamma kommer att bli stolt, hamnade på högsta nivå på mitt English as a second language test som jag gjorde för ett par veckor sedan på Norwalk community College. Det är ett test som man måste ta innan man söker till deras klasser för att se vilken nivå din engelska ligger på. Det sjuka är att hemma i skolan har jag alltid haft sjukt jobbigt med engelskan och här får jag höra varje gång jag pratar med en ny människa att min engelska är perfekt. Är det inte lite konstigt hur lätt något som vart så jobbigt så länge kan bli bara för att man blir tvungen.

Imorgon efter att jag har hämtat upp Sawyer så ska vi åka och hälsa på Quinn igen, myysigt!
Nej, nu är det dags att  gå å sussa.


Good night!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh, vad duktig du var på provet!!! =)

Och kul att det kom en bebis nu! Hoppas allt gick bra. Det blir fullt upp med 3 grabbar i huset... ;-)

Ha det bra och ta hand om dig syster!

KRAMIS! =)

2009-02-12 @ 09:12:11
Postat av: Bror den Stora

Uuuunderbart att se att du har det bra. Bra jobbat syster. Vi har det bra, Max har lite inflamation i örat och väcker Annelie fyra på mornarna. Jag ska snart gå på pappaledigt.

Puss och Kram

R A M

2009-02-12 @ 19:49:16
Postat av: jenny

Gud, vad duktig du är.



Du får bli min personliga engelskalärare när du kommer hem.



<3

2009-02-12 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0