Jaha, då va den helgen över..

Behöver jag säga att helgen va bra..

I fredags gick vi ut för att fira Johanna och Linus som fyllde år. Vi tog fem över åtta tåget in till NY, jag var 30 sek från att missa.. Vi åkte till stationen i old greenwich istället för Stamford för att spara 16 dollar parkeringsavgift, men min gps hittade inte stationen, jag gissade mig fram sista biten och fann den till slut, som sagt så han jag med några sekunder tillgodo. Mötte upp Raisa och Johanna på tåget.
I NY så mötte vi först upp Sanna och sen åkte vi på förferre hos Linus som bor på Upper West side. Där fann vi några glada partysugna svenskar. Vi förfriskade oss med lite flytande föda sen drog vi på oss partyskorna för att åka vidare till Webster hall. Vi dansade skojjade och hade kul.

På lördagen vaknade vi trötta och hungriga, och när dom andra hade trötta på att lyssna på mitt babblande så gick vi ner till Dunkin Donuts, tröck i oss massa mat, åkte vidare till Byant park och satte oss i solen en stund. Sen tog jag och Emma tåget hem till mig för jag skulle jobba, Blä! Men det var helt okej, barnen somnade kl. 7 och vi satte på en film och jag somnade typ 7.30, 8.30 och sen sista gångrn 10.30...

Idag har jag och emma kollat på två filmer sen lyfte vi på våra feta arslen och tog bilen till the cheescake factory. Vilken sund livsstil jag har, imorrn blir det step kl. 9.45.. Skiter fullständigt i att jag är förkyld IGEN!!! Idag har det förresten vart 14 varma, häärliga och soliga grader ute!! Finfint!!

Hemma är det nu måndag och många stiger upp ur sina sängar om sesådär 2 timmar, men här är det fortfarande söndag och dags för mig att sussa! Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0