Soligt och varmt...

Dags att plocka fram ballerinaskorna.. eller inte. Men det känns nästan så när man går ut idag.. Solbrillorna hänger med iallafall. Jag blir knäpp på dehär vädret. Det kan väll fortsätta såhär nu, vintern borde va över nu.
Jag kom precis på att jag har lovat farmorn att förlja med henne och barnen och åka skidor imorn, har ingen lust alls..!  Men hon hjälper mig så mycket så de är väll de minsta jag kan göra..


Kl. är snart kvart över 11. Jag är rastlös, antingen så ligger Emma fortfarande och sover eller så bara skiter hon i att svara när jag ringer. Jag har redan vart på gymmet och alla andra jobbar.. Vad ska jag göra nu? Har inget vettigt att skriva så de e lika bra att avsluta här.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0