Snart (äntligen) fredag!

Efter att jag hämtat Sawyer från skolan idag så åkte vi till sjukhuset och hälsade på lille Quinn. Vi va där i två och en halv timme och sen åkte vi hem och tog de lungt, käkade middag och kollade på Lady och Lufsen, läste saga och sen kom mormorn hem med shane, stoppade dom i säng och bänkade mig framför tvn. Nu är jag heelt slut kl. är snart halv 12 och jag måste gå å sova snart. Imorgon får jag sovmorgon så jag börjar kl. 12, hääärligt.

Då va det fredag imorgon, Äntligen säger jag efter en låång ansträngande vecka. Carolyn, Scott och Quinn kommer hem på förmiddagen. På kvällen blir det lite avskedsfirande av Marie som åker hem på lördag, sorgligt. Vi ska väll ut och äta och sen blir det utgång i närheten, vi tar oss inte in till New York eftersom att hon tar flygbussen från Bridgeport på lördag förmiddag.

På lördeg är det alla hjärtans dag! Det första jag ska göra är att öppna mitt paket jag fick i brevlådan idag från min syster som jag har skakat och klämt på.. Ingen aning om va de e..! Sen på kvällen så åker jag antagligen in till New York... Så då lär det väll bli utgång antar jag.

Hoppas att ni alla får en bra helg!
Och ha en riktigt kärleksfull Alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0