Va faan hände med våååren!?

I söndags hade jag och Emma picknick på stranden med strålande solsken och typ 15 grader varmt, de va ju hur härligt som helst. Och så fortsatte de i måndags och tisdags, men va händer idag...? SNÖ!! WTF! Jag som igen lurat mig med att snart kan jag börja plocka fram blommiga klänningar och ballerinaskor, trodde jag ja..! Ajja, snön försvan snabbt och övergick till regn vilket just nu bara känns posetivt, och när jag åkte hem från gymmet så såg jag att det var hela 39 Farenhait ute (för er som e tröga så är det drygt 3,8 celsius).. plusgrader gör mig glad.

Förövrigt så mår jag strålande och bebisen är faktiskt bara söt han sover och äter och gråter typ aldrig(!).. Gnyr lite då å då. Skiter typ två gånger i timmen dock, de måste det bli ändring på innan han lämnas över till mig om tre månader..

Imorgon är jag ledig nästan hela dagen vilket är jävligt soft, Emma är också ledig så då kan vi hitta på nått skoj på dagen. Vad kan man göra när vädret sviker..? Typ hänga på gymmet eller åka till nått tråkigt museum? Kanske blir en tripp till Ikea, är sjukt sugen på räkkväll Swedish style, med lite vitt vin kanske och gott bröd å aioli, dom säljer nämligen frysta oskalade räkor på Ikea. (Nu började min mage kurra bara för de..)

Efter fyra månader i ett land med en matkultur som innehåller 0 fibrer och hundramiljoner kilo socker så börkar det ju bli dags att fundera ut nån jävligt effektiv diet, sommaren närmar sig och man vill ju inte häcka i vassen direkt. Förhoppningsvis så blir det en tripp till Kalifonien i sommar och Florida i höst, låter inte de sjuuukt nice!
 
Nej oj, nu är klockan över 12!! Sovdags för min del och godmorgon till alla er i Svea rike! Ha en häärlig arbetsdag!

Kommentarer
Postat av: lisen

Ja, va fan tog våra dricka-vitt-vin-o-äta-räkor-kvälls planer vägen? :p

2009-02-19 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0