Vattnet gick!

Dagen började som vanligt, jag tog baren på morgonenoch
körde till skolan. Sen vandrade jag runt lite på stan men
jag köpte inget för en gång skull eftersom jag e PANK!
Jag åkte hem och käkade lunch innan jag hämtade Sawyer
från skolan vid två-tiden, dagen fortsatte som vanligt vi
hämtade Shane vid bussen vid halv fyra sen tog Carolyn
honom till simningen så jag underhöll lillpöjken...
Dom kom hem jag gav dom mat, och sen slutade jag.

Efter jobbet så åkte jag ner till mallet och mötte upp
Raisa och Johanna vi gick runt där en stund och snackade
skit.. Påväg hem bestämde jag mig för att stanna vid solariet
och sola. När jag hade solat klart satte jag mig i bilen och
började köra hemåt, tog upp telefonen ocAh jag hade ett
missat samtal från Carolyn, tänkte att jag är snart hemma
så jag frågar vad hon ville då.. Skulle precis lägga ner luren
när jag såg att jag fått ett sms.. från Carolyn... öppnade..
och läste, "Mitt vatten gick, vi är på sjukhuset, min mamma
är i huset. Ring min mobil när du ser detta." AAHHH! Panik!!
Jag ringer upp samma sekund(olagligt att prata i tel när du
kör här, men det skiter jag i just denna stund!
) Hon svarar helt
lugnt och fridfullt, PANIKSLAGET frågar jag hundra frågor om
hur hon mår ! Med några avbrott för nervösa skratt.. hon
skrattar åt mig och säger att allt är okej och att hon mår bra.
Ingen bebis ännu, Hehe. Spännande slut på en ganska
vanlig dag.!

Så imorgon får jag äntligen veta om det är en tjej eller kille,
jag hoppas på att det blir en liten tös. Det ska bli kul att ta
med pojkarna och besöka dom på sjukhuset imorrn.
Vi får väll se hur mycket sömn jag får inatt, nervvrak!!


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Aahh vad spännande!

Här e det lugnt, kommit lite snö i natt men bara lite löst puder..

Upptadera när du har tid, hoppas det kommit en liten under natten! =)

Kramis!

2009-02-11 @ 08:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0