Ännu en härlig dag i New York!

Igårkväll satt vi här i källare och kollade på film, jag, Emma, Marie och Paulina, vi sår shutter. En skräckis som jag hade hört sååå mycket om och det skulle vara typ den läskigaste filmen någonsin. Ja den var läskig, men inte lika läskig som jag hade föreställt mig. Sen såg vi sisterhoods of the traveling pants 2, jaa, jag vet en riktig chick flick. Den var heelt okej inte lika bra som ettan men helt okej.

Idag skulle vi alla fyra åka in till NYC men det slutade med att det blev bara jag och Emma eftersom att Marie och Paulina var tvungna att jobba. Vi åkte in till Grand central och tog tunnelbanan ner till chinatown, vi vandrade runt där bland alla asiater, jag köpte en väska sen drog vi oss upp mot soho och sedan vidare till west village(mamma, jag önskar mig en lgh. i  west village i födelsedagspresent!!) Det är så hilma mysigt där. Efter det så gick vi upp till midtown, där vi drog oss in på ett caffe för att käka. Det var förövrigt iiiskallt på Manhattan idag som alla andra dar.. Lisa och hennes kompis Tess hade kommit till NY från Boston så dom kom och mötte upp oss på caffet.

Efter att vi hade vandrat runt i fleera timmer och sedan ätit så åkte vi fyra hem till mig, hyrde två skräckfilmer och bäddade ner oss i soffan i källaren, BÅDA filmerna SÖÖÖÖÖÖG!!!

Dags för mig att sova, imorgon kastar jag nog upp lite bilder från nyår... Så kika in lite senare om ni är nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0