F***ing, J**la SKIT!!!?(/&%¤#"!@

Inte en förkylning IGEN!!! Jag förkänar inte detta, vad gör jag för fel, käre gode gud, låt mig slippa denna gång!!
(så går det när man hänger med snorungar varje dag..!)
Jag som har massor planerat i helgen. Karaokebar, N.Y-shopping, N.Y-utgång mm.. GAAAHH!!
Det jobbiga är att jag inte vågar ta några utav de konstiga amerikanska förkylningsmedicinerna,eftersom att jag får allergiska reaktioner utav allt nuförtiden!
 
Så, nu har jag fått ut lite av mina agritioner. Jag får helt enkelt hoppas på ett mirakel....


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Låter lite jobbit med allt det där i NY, bäst du bäddar ner dig och tar det lugnt, man ska va rädd om hälsan.. ;-)

Här e vi oxå hemma idag, Amanda e hostig. Vi har gjort pärlplattor till dig så jag ska bara komma iväg och posta dem oxå så ska du få se våra konstverk!

Kramis, kramis!!! =)

2009-01-23 @ 07:08:45
Postat av: Kusin

Ho ho :)

Så nu är vi uppdaterade.

Jag o Henric har setat här i sängen och läst blogg(dec o framåt) och druckit rödvin/öl. Shit va roligt man kan ha med lite "vätska" i kroppen :)

2009-01-23 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0