Russinfingrar..

Kom precis upp ur ett långt härligt bad, så nu har jag russin till tår och fingrar.. Veckan har börjat helt okej, har inte gjort något skoj alls. Igår när jag skulle åka och hämta lillen på skolan så hade jag ett lager med en centimeter(!!) is på min framruta.. Jag satte på högsta värme och det tog 15 min innan jag kunde börja hacka mig igenom isen, och efter ytterligare tio min så va all is borta...Detta resulterade självklart i att jag blev sen till pickup i skolan.. Gaahh!!
Imorgon på förmiddagen har jag ialla fall planerat in ikea för hundrade gången med Lisen, vi får väll se om jag äntligen kan få komma dit, då blir det en riktig svennelunch för min del.. Hihi..

Helgen förresten var super, bio i fredags var trevligt men filmen söög, se inte the unborn. I lördags slappade jag heela dagen sen på kvällen drog vi in till New york för att först gå på svenne förfest i Hoboken, Jearsy sen drog vi till en klubb som låg vid time square. Det var massa svenskar där. Kuul. Kanske blir samma ställe nästa helg igen. På söndagen så satte jag emma och marie oss på ett itelienskt caffe i Hoboken, käkade pizza och satt och snackade i tre timmar innan vi tog tåget hem igen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen Twilight, den ska tydligen vara bra... Sov gott allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0