Snö IGEN!!!...

WTF!! Jag som gått å tänkt de senaste dagarna. Ååå, snön håller på att smälta och solen skiner som värsta vårdagen!! Kanske man slipper snön snart, men NEEEEJ!! SNÖSTORM! Inställd skola!!Jippi!!! (NOT!).. Så då leker vi inne medans vi väntar på att snöstormen ska lugna ner sig lite så vi kan gå ut och leka i snön, Sen när det har kommit en decimeter snö vad händer då?.. Jo, det börjar regna!! Och sen regnar det heela dagen och nu på kvällen blir det kallt så det lär inte bli nån skola för barnen imorrn heller.. suck! Dagarna blir så låååånga, man måste hitta på saker för barnen att göra hela tiden. Bla. så bakade vi cookies idag och nu har jag ont i magen för degen va ju så god.. Buhu!

Förresten, jag gick till frissan igår för att fråga vad det kostar att klippa och ljusa upp mitt hår med blonda slingor... 400 DOLLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej jag skojjar inte.. Vet inte vad jag ska ta mig till, mitt hår är i kris och jag har inte råd att pröjsa 400 dollar!!

Det har blivit mycket klagomål från mig här på senaste tiden, ska ändra på det.. Imorgon kanske jag kommer med nått kul att berätta.. See ya!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Shit vad dyrt, du får köra en "hemma kur", låt barnen klippa och slinga så kanske blir lite "livig" frilla, du kanske skapar en ny trend i USA, he he!

Tips till en innedag, lek kurra gömma och göm dig så svårt att de får leta hela dagen, glöm inte ta med en bok att ha medans du väntar! -Herregud vad e JAG för mamma som kommer med sådana tips.. ;-)

Snart ska jag hämta barnen sen ska vi till Tuula.

Må gott och hoppas du får en bättre dag idag, KRAAAMMM! =)

2009-01-29 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0