vilken dag...

Shane, 5-åringen har pinat mig heela dagen.. Imorse ville han inte klä på sig sen ville han inte borsta tänderna och sen ville han leka med sina leksaker när vi skulle åka till skolan. När han kom hem från skolan snor han lillbrorsans leksaker och är allmänt pestig mot allt å alla. Sen fortsätter det bara, han säger jag får göra det för pappa och jag får göra det för mamma, jag vill inte göra det och du bestämmer inte över mig och jag vil jag vill jag vill!!!!!!

Ajja, Sawyer har vart snäll mnot mig men det jobbiga är att så fort jag säger till Shane så står han tre cetimeter bakom och säger juste och upprepar allt jag säger att Shane inte får göra och kommer och skvalrar så fort shane gör något. ojojoj.. Hoppas att dom båda vaknar på rätt sida imorgon, som två små änglar och bara gör precis vad jag säger och jag behöver bara säga det en enda gång.. Käre gode gud!!


Nu ska jag möta upp Paulina..  Adiós!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

He, he he... Vilken bra träning du får nu till när du kommer hem och Amanda och Elias är ju just de åldrarna... ;-)

Vet du hur ofta jag saknar ditt sällskap, snyft..

Puss och kram, hoppas det blir en bättre dag idag!

..önskar jag kunde komma med tips, men känner mig värdelös på denna trottsiga tid de har nu, suck..

MISS Uuuuu!!! =)

2009-01-28 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0