3 dagar kvar...

...tills jag får besök av underbara Amanda och Nanna.

Igår va en lugn dag. Jag och Quinn va hemma hela dagen. Vi hängde i solen på baksidan, lekte i vardagsrummet och bara njöt av de fina vädret och tystnaden när inte de stora grabbarna är hemma.  Idag är min sista arbetsdag denna vecka...

 Har rensat ut lite i mitt rum hela morgonen, nu måste jag bara städa garderoben. Tänkte räkna ihop hur många skor jag har samlat på mig sedan jag kom hit.
Vad tror ni? Rätt svar vinner en resa till Hawaii med hotell och öppen bar!...


Nu ska jag packa allt och dra till stranden med Quinn och Lisen....



Saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Emil

LÄTT ÖVER 20 ;)

2009-07-22 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0