4th of July!


4e juli va fantastisk. Började med Yankees game med min värdpappa, morfarn och Sawyer. De va soligt, varmt, vindstilla och svettigt men kul endå. Svalkade mig med mojito och ice cream så jag överlevde värmebäljan bland alla  svettiga Yankeesfan.
Efter gamet så fick jag skjuts till subben på 147e gatan, jag kände mig väldigt blond och liten när jag gick där. Jag tog tunnelbanan till the village och vandrade runt där och sedan vidare till Soho sen genom little Italy och ända ner till china town. Därifrån tog jag tuben upp till 14th street och Union square. Union square är en av mina absolut favoritplatser i NY. Jag bara satt där helt själv, med min pizza slice och njöt av alla underliga människor och den sista timmen av solsken. En man stog och promotade om Jesus och Gud, i sin mic och högtale som han hade riggat mitt framför mig. Det blev mycket diskutioner och folk som protesterade mot allt han pratade om, han sa i princip att vi alla skulle hamna i helvetet.

Oj, nu ropar dom på mig. Vi ska ut och åka båt i solskenet, JIPPI!! Berättar mer och en härlig kväll när jag kommer tillbaka! Puss och kram, Saknar er!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket härligt bildkollage! =)

Måste ses på skype snart, så länge sedan.. Och Amanda vill se dig!

KRAMIS syster yster, saknar dig massor...

2009-07-05 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0