Ensam e stark!!

Nu sitter jag här själv! Sa precis god natt till Frida innan hon hoppade in i sitt skepp och styrde hem.
Nu är jag heeelt ensam i detta hus, för första gången ska jag sova här själv på nästan nio månader...! De ska bli skönt, jag kommer undra om jag är död  -Är jag i himmelriket? imorgon när jag vaknar helt av mig själv utan några skrikande ungar utanför dörren,

Har iallafall haft en fantastisk dag som spenderades på stranden med Lisen, där jag brände skinkorna och sen på kvällen när Quinn och Scott åkt till destination Maine kom Frida. De blev massa skitsnack och massa djupa alvarliga samtal. Mycket skratt, jordnötter, popcorn och hummus...! MUMS!

Nu ska jag bädda ner mig framför en film med hur högt ljud jag vill och skratta eller gråta till filmen HUR högt jag vill.. Livet är bra underbart ibland.

BTW, På lördag kommer Nanna och Amanda, Wiihiii!!



Puss, Kram och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0