Idag är jag staaark!!

Igårkväll kom jag hem efter en urhärlig kväll med Raisa, Linus och Frida.
Vi satt ett par timmar i Bryant Park med lite take out från Donken.
Efter de så var det dags för två till Good byes, Raisa och Linus åker hem ikväll.
De va jobbigt, men gick fort eftersom att vi satt på GC och pratade så jag höll på att missa tåget.
Så de blev en snabb BAMSE kram innan jag sprang på tåget.

Idag jobbar jag 8-7, 11 timmars-pass(inte första gången).
Jag tod faktiskt till mig mod imorse och sa till om de.
Eftersom jag enligt kontrakt bara får jobba max tio timmar om dagen,
och de händer nu ofta två gånger i veckan att hon lägger mitt schema 8-7.
Så hon kortade ner en timme på onsdag men kunde inte göra något åt dagens schema,
så de e bara att slita på mina 11 timmar.

Efter min arbetsdag idag så drar jag in till stan igen, för att fira en mycket spec. B-Day på Sushi Samba, Yummi!!

STORT GRATTIS to my lovely Frida som fyller 20 år idag!


You rock my world darling!

Kommentarer
Postat av: Raisa

puh.. faktiskt lite jobbigt att vara hemma också..

2009-07-09 @ 12:13:31
URL: http://www.metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0