Nya krafter efter en underbar helg!

Det är helger som denna, som ger än krafter och som får mig att stanna här. Efter en milt sagt lång månad som har bestått av mycket hemlängtan, ångest och bara oro för allt jag går miste om så kom en helg som fick mig att förstå varför jag stannar och står ut med all SKIT.

Nu lämnar jag den jobbiga tiden bakom mig för att se fram emot allt skoj som väntar på mig runt hörnet...

Denna vecka kommerblir de 12 timmar hard work måndag, tisdag och onsdag för att sen få en lång helg, är nämligen off torsdag och fredag, LOVELY. Sen är det äntligen lördag, ingen vanlig lördag utan den lördagen som jag har väntat på sedan lördagen då jag sa good bye till Adde och Nina. Mina angels Amanda och Nanna kommer för att fylla nästa vecka med Craziness!! Jag kan inte fatta att den veckan äntligen är här!

Jag tackar Black eyed peas den HÄR låten, den gör mig GLAD!


Samanfattning av denna helg som började lite lätt redan i torsdags, med tivoli i Monroe med my lovely girls, Frida och Lisen!


Frida fick en ny kamera i b-day present, vi testade funtionen catch a smile, HAHA!!

Ett gott försök av Frida att ta en bild av oss tre...?

Sen blev de riktigt amerikanskt tivoli snacks, Lisen slog till med en friterad snickers.. Yummi!

Jag och Friday körde en classic Funnel cake(friterad deg)

Fredagen spenderade jag med Carolyn, barnen och deras farmor vid poolen, häärligt! Strålande solsken och ca. 27 grader. Sen sov jag hos Frida för att på lördagen vakna upp, komma igång med en uppfriskande powerwalk vid halv åtta. För att sedan åka till Danberry och hoppa på bussen mot  Lake Compounce, en water/roller coaster park. Vi fick en jätte mysig dag som avslutades hos en kompis till Frida med middag, vin och konstig tysk efterrätt.

Söndagen startade jag och frida med en snabb prommis i mysiga Ridgefield, sen så var de dags för F att jobba då åkte jag hem, tog på mig joggingskorna och vandrade ner till downtown, de blev en 2 timmars prommis och sen hem och fräscha till sig. För att sedan möta upp Lisen i South Norwalk. Vi drack öl och och åt en god appetizer på en uteservering med underbart väder. Söndagen och veckan avslutades med bio, vi såg filmen Bruno, vet inte vad jag tyckte. Jag skrattade oavbrutet men sammtidigt äcklades jag och skämdes genom hela filmen. Tackar Lisen för ett fantastiskt avslut på en underbar helg.

Nu kör jag 100% denna vecka, sen har jag massa skojigt att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0