Soliga dagar.

Efter att jag hade blivit läxad om Jesus, Gud och helvetet så tog jag mig upp till 47th & 12th ave, för att se alla fyrverkerier. Jag skulle möta upp Frida och hennes syster+pojkvän där  men kunde inte komma ända fram dit där dom va, det var aldeles för mycket folk. Men fyrevrkerierna va heelt fantastiska, dom höll på i ca. 30 min. och blev bara maffigare och maffigare för varje minut. The grande finale var helt otrolig. De va verkligen kul att se.

Efter alla raketer hade avfyrats och de började lätta lite med folk så hittade jag efter många om och  men Frida. Vi satte oss alla fyra på en uteservering på 47th och drack lite öl och cocktails. Vid 12 följde Frida mig till Grand C och jag tog tåget hem, somnade på tåget trots alla fulla, skrikande människor som hade vart inne och firat independence day. Vaknade dock innan jag skulle av. När jag kom hem somnade jag sött i min kära säng.


Idag har jag, C, grabbarna och en kompis till familjen vart ute med båt och njutet av solen med en god lunch och lite brädspel. Om en och en halv timme ska jag åka in till NYC för att träffa Raisa en sista gång innan hon åker hem  imorgon kväll. Ännu ett good bye, jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0