Sunny days!

Dagen började lungt, jag har ju bara Quinn denna vecka så de e lugna gatan i huset. Mamman och grabbarna är på semester i Maine, skööönt!

På förmiddagen kom Lisen förbi och jag packade in henna, Quinn och massa leksaker och vagn i bilen och styrde mot the beach. Vi hände där i solen och bara njöt i ett par timmar innan de va dags för lisen att åke hem och jobba och jag åkte hem för att mata lillen. Sen blev de lite ärenden downtown. Efter att jag slutat jobba hoppade jag in i duschen och gjorde mig iårdning för att åka på good bye-träff hos Pernilla. Ännu ett hejdå men denna gången kändes de lite lättare, eftersom att jag snart är hemma och får träffa alla igen.

De är helt otroligt vad tiden går fort, bara 96 dagar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0