Låååång vecka...

.. och ännu är den inte slut, jobbar ikväll från 7 till 12. Sen är det äntligen, äntligen LÖRDAG.
Och vet ni vad som händer då? Jo då när jag vaknar imorgon så grabbar jag tag i mitt lilla
baggage och beger mig in till den stora staden. Sen tar jag mig ner från GC mot Brooklin
bridge. För på ett hotell där så ska jag checka in tillsammans med NINA och ANDREAS!!
Åååh så jag har väntat. Och nu kommer jag äntligen få krama om min lillebrob och min
"plast"mamma för första gången på nästan åtta(!!) månader. De ska bli så mysigt att ha
dom här i en vecka!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det trevligt!!!!!!!!! Vill oxå träffa dej snart!! Juste d får man jööö:P Bröllop bröllop:D Trevlans det ska bli!

2009-06-09 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0