Min mamma!!



Hon är:
vacker, snäll, omtänksam, lyssnar, lyssnar inte, hon e lagom lång, hon har bra kropp, hon har brunt hår, hon har fint hår, hon e glad, hon skrattar,  hon förstår, hon säger ifrån, hon säger emot,  hon förlåter, hon gråter, hon håller med, hon kommer med råd, hon tar emot råd, hon kompromissar, hon dealar, hon lagat god mat, hon säger nej, hon säger ja, hon har bra sko strolek,  hon har perfekt längd, hon har fina vita tänder, hon har fritid, hon har hobby, hon mår bra, hon mår dåligt, hon har bra dagar, hon har dåliga dagar, hon är nöjd med sig själv, hon kan ta kritik, hon kan ge kritik, hon har en finfin familj, hon kan va gullig, hon kan va rolig, hon kan va korkad, hon är min mamma, hon är den bästa mamman, hon är min föreblid och den mamman jag en dag vill bli mot mina barn.


Och det är hennes födelsedag idag, aldeles LAGOM gammal ung!

GRATTIS MAMMI!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min älskade dotter. Nu mår jag bättre än någonsin. Puss mamma!!!

2009-06-18 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0