Sköööön söndag efter en trevlig helg!

Gud vilken härlig dag jag har haft, började med att ta mig till poolen vid Sawyers skola. Hängde där några timmar, vid halv fyra åkte jag hem och pratade med mamma och pu. Sen tog jag min bok och gick ut och satte mig i skuggan och läste. Efter de bjöds de på sushi-middag och sen gav jag mig iväg för en härlig långprommis i skogen. Varmt och gött har de vart hela dagen. Väderprognosen verkar inte lovande för resten av veckan, men det skulle ju vart regn och åska både igår och idag, men de har istället vart kanonväder. Så jag håller tummarna för en vecka med myyycket solsken!

Lite bilder från i fredgs....

Vi började kvällen hos Linus. Madde, Raisa, Jag och Charlotte


Sen drog vi vidare till en klubb och dansade och drack drinkar. Efter ett par timmar så va jag och Raisa så trötta så vi drog hem. Lördagen vaknade jag vid tio gick på stan en stund och sen tog jag tåget hem och vilade med en film.

Lördags kvällen jobbade jag så då blev de en till film och sen sängdags vid tolv och de va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0