Älskade, älskade Fredag..

Så var de fredag igen, hur härligt som helst! Helgen är väll inte 100% planerad. Men ikväll så kanske det blir NYC, nått nytt ställe som Makke promotar, vore kul att spana in nått annat än gamla vanliga Aspen. Om vi åker in ikväll så blir de vandra runt i NYC imorgon hela dagen och sen hem på kvällen då planen är att jag ska jobba. På söndag åker vi tillbaka in till NY för då ska vi gå på Broadway showen Chicago.  Sen är vi nog aldeles utslagna och somnar antagligen på tåget hem.. hehe.

Hoppas att alla ni där hemma får en härlig helg.

Men hurrni, bara en sak till som är förkrossande... När jag vaknade imorse och kolla ut genom fönstret, vad får jag se? Jo, det SNÖAR!!!!! WTF!! inte igen! Nu snöar de inte längre så jag hoppas att det blir riktigt vårväder i helgen. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: syster

Ha en riktigt skön helg, vi saknar dig massor och Amanda tycker att det är dax att du kommer hem nu och bopr i din lägenhet igen, faktiskt! =)

KRAMIS!!!

2009-03-21 @ 08:51:08
Postat av: addde

hej linda det är adde johansson... kan inta du skika en bild på din bil mvh adde hoppas du har det bra puss

2009-03-23 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0