Är det lördag snart?!?!

Längtar såå, efter att få krama om er och visa hur jag bor, och visa er runt på MITT Manhattan. På lördag kommer mamma och Pu. Dom kommer att bo hos mig i Stamford två nätter, sen bor vi tre på Manhattan i fyra nätter sen sista natten innan dom åker hem till sverige igen bor vi här i Stamford. Längtar så jag nästan spricker!

Pratade med pappi idag också, och lillebror Adde och Nina. Nina fyller år idag och Adde imorrn och lämpligt nog så fick dom varsin biljett till New York i sommar. Åå va glad jag blev, ska om ett par månader få krama om min minstaste lilla lillebror också. Jag hoppas att även Johan och pappa kommer med, det vore helt underbart. Saknar er!

Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vad roligt! Jag hoppas att ni får en underbar helg tillsammans:) Massa pussar och kramar

2009-03-24 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0