Lååång dag!

Detta har vart en långtråkig dag. Igårkväll när jag gick och la mig så hade jag fruktansvärt hont i huvudet och imorse så fick jag bekräftat varför... Det spöregnade! Usch så tråligt! Ajja, med tunga steg så var det bara att tvinga sig upp ur sängen med dunkande huvudvärk. Gå ner till skrikande barn och gråtande bebis! När jag kört barnen till skolan så bäddade jag ner mig i soffan och satte på American Idol och somnade lite lätt. Eftermiddagen gick långsamt men smärtfritt. Sena eftermiddagen har jag spenderat i simhallen. Nu har jag precis tryckt i mig smarrig Chili (chili con carne) och ska dra mig ner till mallet tänkte jag. Hoppas på solsken imorgon, ÄNTLIGEN fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0