Slappis!

Nej nu måste jag ta tag i mig själv och resa mig ur sängen.. Har legat här hela dagen med undantag för frukost och lunch paus. Ska försöka att kompensera med att ta mig ner till gymmet snart.. Det vill säga om det över huvudtaget går att köra på vägarna. Dom har ju som sagt inga  vinterdäck i det här landet så dagar som denna isolerar sig hela usa i sina hus....

Har legat och kollat på Cash Cab i ett par timmar nu.. Jag önskar man kunde fånga den bilen nästa gång man är i New York city.

För er som inte vet vad det är så är det en taxibil som åker runt på Manhattan och när nån hoppar in i den så börjar lampor blinka och programledaren som även är chaffören avslöjar att dom har hoppat in i Cash Cab och har chansen att vinna massa pengar. Om deltagaren/-na svarar fel tre gånger så får dom hoppa ut där dom är utan några pengar. Dom svarar på frågor enda fram tills dom når destinationen som dom skulle till. Ett avsnitt som jag såg nyss så var det tre personer i bilen och dom vann 2100 dollar... bara sådär.  Det vore ju inte helt fel påväg till krogen lixom.. Hmm, jag ska spana efter honom nästa gång jag åker taxi i NYC...

Nej nu är de dags att röra på sig.. Pöss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0